onsdag 29. august 2012

Oppestue

Stue

Samtidig som jeg krangler med sparkel på rommet til F, er far i huset effektiv og gjør ferdig stua i 2.etg.

Vi kommer til å legge laminat (Alloc) på gulvet, har funnet en fin som etterligner lutet furu, plank.

Det vil kun bli et par vegger med gips, resten MDF. Har kjøpt maling (på salg t.o.m. lørdag)supermatt fra Jotun. Må si jeg er spent på hvordan det blir. Jeg tenkte å ha supermatt("Tidløs") på veggen, og høyglans ("Chi") på listene.

Er glad vi bestemte oss for å beholde noen av stolpene, de tror jeg blir fine elementer etter en runde med beis/olje.

Mulig det blir helt rart, men da får vi leve med en litt rar oppestue:)


2 kommentarer:

  1. Så morro å fikse huset sitt!
    Tror det kan bli veldig kult med de gamle stolpene jeg :)

    SvarSlett
  2. FLINKE DERE ER.

    KLEM FRA KARPATHOS

    SvarSlett