onsdag 12. september 2012

"Puster vi fortsatt?" (ref."Her" Karpe Diem)

Når vi kjøpte huset fikk vi mange kommentarer;
-"Nå må dere ikke sliter dere ut"
-"Pass på så ikke sinnasnekker`n kommer"
-"Ta ett rom om gangen"
osv.
Alle mente det vel, og vi er heldige som har så mange som bryr seg om oss.

Sinnasnekker`n har heldigvis ikke kommet ennå, og vi er fortsatt ved godt mot synes jeg.

Men innimellom er det greit å ta en liten sjekk; puster vi fortsatt? Dagene flyr forbi oss, mye av det vi gjør er rutiner så vi merker nesten ikke at det blir gjort.
Når jeg er ferdig på jobb og skal gå til bilen, husker jeg aldri hvor jeg har parkert. Jeg husker aldri turen mellom barnehagen og jobb. Og det er sjelden jeg kan gjenfortelle hva de to små tok på seg av klær den dagen.
Alt går litt på autopilot.

Fortsatt synes vi det er veldig gøy med nytt hus og oppussing. Det er selvfølgelig noe nytt jeg gleder meg til hele tiden, og nå er det å begynne på kjøkkenet som er neste fase vi skal inn i.
(Det blir etter vi to store har hatt en weekendtur)

Den helgen skal vi puste ut, glede oss over jobben som er gjort og samle krefter til resten som skal gjøres.




Kunstverk av William (5år), henger på kontoret.

2 kommentarer:

  1. Kos dere så masse på weekendtur. Det ønsker de to store i dette huset seg også...

    SvarSlett
  2. Tror det er lurt og viktig å ta noen pustepauser, ja. Ha en super helg.

    SvarSlett